HTML

videó diszkó

Lefele menjek, vagy felfele? Nekem minden egyformán popzene!

Friss topikok

  • gida: Ihihihih, azt hittem, hogy a rangatozos tancolas csak a mamas papas californiai almaban van. :) (2008.01.14. 14:23) The Kingsmen - Money Money
  • Janurik János: Jómagam is nagy rajongója vagyok Andreas Dorau-nak. A '90-es évek óta túlnyomórészt slágerízű, töb... (2008.01.08. 00:00) Német humor? Andreas Dorau

Címkék

Linkblog

Archívum

Amarcord

2007.11.08. 19:22 videodisco

Tudom, hogy az én blogok többségére egyszerűen kár tárhelyet pazarolni. De ebben a formában talán valamivel szórakoztatóbb lesz.
Úgy gondoltam, hogy amolyan számvetés jelleggel összeszedegetem azokat a zenéket, amelyek szóltak a walkmanben és a lemezjátszón, miközben sikerült gátlásos kamaszból frusztrált felnőtté válnom. Szóval úgy 1985-95 között. Lesz még egy pár olyan post, mint ez. De nem ez lesz a fő profil ígérem. Ez az első eresztés.

Középiskola elsőben K. Józsi osztálytársam mondta, hogy akár egy jelképes összegért is megválna egy ajándékba kapott kazettától, mert szerinte hallgathatatlan. Szerintem meg kurva jó volt, még soha nem hallottam ilyet előtte. Ez volt a Bizottság Jégkrémbalettje. Megvettem persze. Jutányos áron sikerült így szert tenni a magyar pop máig egyik legjobb produktumára. Kösz Józsi, lehetnél te is kamikaze!

 

A. E. Bizottság - Szerelem (részlet) 

 Volt két lemez, amit Horváth Sanyika barátommal kölcsönösen irigyeltünk egymás lemezei közül. Neki erre fájt a foga, de csak hallgatni adtam kölcsön.

Cocteau Twins - Heaven or Las Vegas

 
 
 

 
Én meg ezt a lemezt szerettem volna a polcomon tudni Sanyika gyűjteményéből. Neki egyébként volt Psychic TV lemeze is, de ez jobban kellett volna.

Birthday Party - Junkyard 

 
Ha azt kérdezik, mi volt a legnagyobb kedvencem a nyolcvanas végén, akkor a válasz egyértelmű: The Smiths! Aki akarja, az énekelheti együtt Morrissey-vel az ő vidám sorait.

In my life
Why do I give valuable time
To people who don't care if I live or die ?

The Smiths - Heaven Knows I'm Miserable Now 

 
 

  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://videodisco.blog.hu/api/trackback/id/tr31222727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása